Episode #4 – Mathias Christensen // Head of digital ved Happy

Episode #4 – Mathias Christensen // Head of digital ved Happy

I episode 4 besøger jeg esbjergensiske Mathias Christensen, som nu sidder som ”Head of digital” hos Happy.

”Besøger” er måske for meget sagt, for episoden er optaget over et online møde pga. den igangværende krise omkring Covid-19.
Men det har ikke forhindret os i at have en spændende samtale om Mathias’ udvikling fra at blive årets sælger for TDC som 23-årig til nu at sidde i en markant stilling indenfor digital marketing. Samtalen bringer os forbi en masse projekter, som Mathias har haft fingrene i, og vi kommer også en tur forbi Shanghai, hvorfra Mathias har nogle spændende perspektiver med i muleposen.


Vi snakker om digital marketing og B2B salg. Hos Happy har Mathias en portefølje bestående af cirka 80% B2B kunder og han har blandt andet også udviklet kampagnen ”Pral for Esbjerg” for Esbjerg Kommune. Han taler med stor begejstring og sikkerhed om hvordan han kan varme potentielle kunder op for salgsafdelingen og om hvordan han kan give sælgeren bedre forudsætninger for succes.
Jeg forsøger at stikke lidt til ham for at høre om det hele ikke bare er gammel vin på nye flasker, men han svarer godt for hans sag. Giv gerne din mening til kende i kommentarfeltet herunder.


God fornøjelse!

About the Author
Lektor @ Erhvervsakademi Sydvest LinkedIn: www.linkedin.com/in/krissvane Tlf 41 77 57 86 Email: ask@denvirkeligeverden.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *